اخبار نیرانیرانیوز

کمپ نوروز ۱۴۰۱ نیراسیستم

کمپ نوروز ۱۴۰۱ نیراسیستم ویژه افرادی طراحی شده است که قصد دارند در تعطیلات نوروز مهارت های فنی خود را بصورت فشرده ارتقا دهند.

اگر شما هم میخواهید سال ۱۴۰۱ را پر قدرت شروع کنید و مهارت های مورد نیاز ورود به بازارکار را کسب کنید کمپ نوروز ۱۴۰۱ را از دست ندهید.

آموزش های کمپ نوروز ۱۴۰۱ شامل سه دسته هستند:

(برای مشاهده لیست دوره ها روی هر عنوان کلیک نمایید)

۱. دوره های ویدیویی 

دوره های ویدیویی نیراسیستم ویژه افرادی طراحی شده است که قصد دارند مهارت های خود را از سطح مبتدی تا پیشرفته ارتقا دهند. تمامی دوره ها بصورت پروژه محور و عملی با هدف ارتقا سطح دانش فراگیران تدوین شده اند. همچنین امکان صدور گواهینامه فنی و حرفه ای آموزشگاه آزاد نیرا برای افرادی که پروژه پایانی دوره را در بازه زمانی ۴ ماه پس از خرید ویدیوها تکمیل کرده و ارسال کنند صادر خواهد شد.

۲. دوره های آنلاین

دوره های آنلاین کمپ نوروز۱۴۰۱ مناسب افرادی می باشد که قصد دارند، مهارت های خود را در تعطیلات نوروز بصورت فشرده و غیر حضوری ارتقا دهند. در جلسه پایانی هر دوره پروژه پایانی برای دانشجویان تعریف خواهد شد و افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند، گواهینامه فنی و حرفه ای آموزشگاه آزاد نیرا صادر خواهد شد.

کد تخفیف دوره های آنلاین: norooz20

۳. ورکشاپ های حضوری

ورکشاپ های سخت افزاری کمپ نوروزی ۱۴۰۰ به افرادی پیشنهاد میشود که قصد دارند حرفه مونتاژ را بصورت اصولی با رعایت استاندارهای IPC فرا بگیرند.

لازم به ذکر هست؛ افرادی که تا ۲۷ اسفند ماه ثبت نام خود را تکمیل کنند میتوانند از ۲۰% تخفیف نوروزی نیراسیستم ویژه شرکت در دوره های کمپ نوروزی  استفاده کنند.

 

اگر به مشاوره و راهنمایی احتیاج داشتید میتوانید از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید.

۶۶۹۱۸۱۷۸_۰۲۱

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا