نیرانیوزاخبار نیرا

سمینار نقشه راه مهندسی برق

۲۹امین سمینار نقشه راه مهندسی برق ( تحلیل بازارکار مهندسی برق)  به همت نیراسیستم و با میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی و با همکاری شرکت رستافن ارتباط و معاونت پژوهش و فناوری دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی در تاریخ ۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ برگزار گردید.

علی رغم نیاز صنعت برق کشور به متخصصین توانمند و با تجربه در حوزه برق و الکترونیک ، همواره اشتغال دانشجویان این رشته تحصیلی به دلیل عدم کسب مهارت های کافی و کاربردی مورد نیاز صنعت با مشکلات زیادی مواجه شده است . سمینار نقشه راه مهندسی برق با هدف تحلیل بازار کار مهندسی برق در سال ۱۳۹۳ برای اولین بار توسط نیراسیستم بر پایه زمان گذاری های متمرکز در زمینه مهندسی حوزه برق در ایران اجرا گردید.

سخنرانی مهندس مجیدی، مدیرعامل شرکت نیراسیستم پویا

در طول سمینار مهندس مجیدی به بررسی چالش های دانشجویان جهت ارتقاء توانمندی های علمی و ورود به صنعت پرداختند. در نهایت راهکارهایی جهت مقابله با چالش های ورود موفق به صنعت به دانشجویان ارائه گردید، تا بتوانند نقشه راه موفقیت خود را در زمینه مهندسی برق طراحی کنند. در صورتی که نیاز به مشاوره شغلی و راهنمایی جهت طراحی نقشه راه مهندسی برق دارید می توانید از طریق نیراتلنت درخواست خود را ثبت نمایید.

Roadmap

خلاصه ای از مباحث سمینار نقشه راه مهندسی برق: 

  • تحلیل فرصت‌های شغلی مهندسی برق
  • بررسی موانع ورود به بازار کار
  • راهکارهای موفقیت شغلی
  •  مهارت‌های مورد نیاز صنعت و…

گفت و گو با مدیران شرکت رستافن ارتباط 

در بخش دوم این سمینار، گفت و گویی با مدیران شرکت رستافن ارتباط با محوریت تحلیل بازارکار مهندسی برق و موقعیت های شغلی فعال در شرکت رستافن ارتباط صورت گرفت. مدیران رستافن از اهمیت رشد و کار تیمی پرسنل در شرکت رستافن ارتباط برای شرکت کنندگان گفتند و موقعیت های شغلی فعال در حوزه مهندسی برق را برای دانشجویان تشریح کردند. قسمت قابل توجه استخدام در این شرکت پذیرش امریه سربازی در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.

در صورتی که علاقمند هستید تا در شرکت رستافن ارتباط مشغول به کار شوید، رزومه خود را از طریق نیراجاب می توانید ارسال نمایید.

رستافن ارتباط

همچنین در این سمینار بستری فراهم شد تا متقاضیان استخدام در شرکت رستافن بتوانند راه ارتباطی با مدیران این شرکت داشته باشند و سوالات خود را در خصوص مراحل جذب و استخدام در این شرکت جویا شوند.

رستافن ارتباط

اهدای جوایز نفیس به شرکت کنندگان 

حامی برگزاری این سمینار ، شرکت رستافن ارتباط بود. در پایان از سمت شرکت رستافن و نیراسیستم بردهای الکترونیکی میکروکنترلر های ARMSTM32  و IOT به شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا گردید.

سمینار نقشه راه مهندسی برق

با تشکر از شرکت رستافن ارتباط، معاونت پژوهش و فناوری دانشکده انقلاب اسلامی و دبیران انجمن مهندسی برق گرایش های قدرت، الکترونیک، کنترل، مکاترونیک بابت همکاری در برگزاری این رویداد. جهت مشاهده محتوای ویدیویی سمینار نقشه راه مهندسی برق از طریق مدرسه آنلاین نیراسیستم اقدام نمایید.

عکس دسته جمعی رویداد سمینار نقشه راه مهندسی برق

رستافن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا