نیرانما

نیراگپ،گفت و گوی اختصاصی در زمینه شرایط کاری مهندسین برق در ایران و سوئد

نیراگپ،گفت و گوی اختصاصی در زمینه شرایط کاری مهندسین برق در ایران و سوئد

در ششمین نیراگپ که سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد، فرصتی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به حوزه امبدد سیستم و برنامه‌نویسی فراهم شده بود تا اطلاعات خود را در این زمینه گسترش دهند.
این رویداد به میزبانی مهندس احسان مجیدی ، مدیرعامل شرکت نیراسیستم برگزار شد و مهمان ویژه این رویداد، مهندس مجتبی زمانی، کارشناس امبدد سیستم در شرکت Hitachi Energy بودند که با تجربه‌ای ارزشمند در این حوزه از دو کشور ایران و سوئد، با ما به گفت‌وگو نشستند.

خلاصه ای از مباحث مطرح شده در وبینار :
در این نیراگپ، علاوه بر مقایسه شرایط کاری و تفاوت‌های صنعت امبدد سیستم در ایران و سوئد، به موضوعات متنوعی همچون چالش‌های حرفه‌ای، فرصت‌های شغلی، مزایا و معایب هر دو کشور برای برنامه‌نویسان و همچنین دغدغه‌های علاقه‌مندان به مهاجرت در این حوزه پرداخته شد. یکی از موضوعات جذاب این گفت‌وگو پخش ویدیویی در رابطه با پروژه‌های نوآورانه مانند کاشت توربین‌های شناور در اقیانوس‌ها برای بهره‌گیری از قدرت بادهای اقیانوسی بود که این راهکار جذاب برای اولین بار توسط شرکت Hitachi Energy طراحی و اجرا شد. این فناوری پیشرفته در بهره‌برداری از انرژی‌های تجدیدپذیر، از جمله زمینه‌های کاربردی امبدد سیستم به شمار می‌آید و می‌تواند به تولید انرژی پایدار کمک کند.

در نهایت ، این گفت‌وگو فرصتی مناسب برای پاسخ به پرسش‌های مرتبط با چشم‌اندازهای شغلی، فناوری‌های نوین و مهاجرت در صنعت فناوری و برنامه‌نویسی است. اگر در فکر مهاجرت، رشد حرفه‌ای یا گسترش دیدگاه‌های خود در زمینه امبدد سیستم هستید،مشاهده این رویداد را از دست ندهید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا