نیرانیوزاخبار نیرا

کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران

کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران، ششم مردادماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه، مسئولین کشوری و استانی و صنعتگران، کارآفرینان، صاحبان صنعت و مدیران ارشد عرصه کار و تولید استان تهران در سالن جلسات دانشکده ملی مهارت انقلاب اسلامی برگزار شد.

سخنرانی دکتر خسرویان ریاست دانشگاه ملی مهارت

دکتر خسرویان تقارن این رویداد مهم در دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران با روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را تقارنی نیکو دانست و گفت: آموزش‌های مهارتی متضمن رشد صنعتی و توسعه اقتصادی در کشور است. رئیس دانشگاه ملی مهارت افزود: در برنامه هفتم توسعه، توجه به این آموزش‌ها و سهم آن‌ها در آموزش عالی مشهود است.

سخنرانی دکتر کامران رحیمی رییس دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران

دکتر کامران رحیمی، رییس دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران در پیامی ضمن تشکر از عنایت و زحمات سیاست گذاران و عوامل اجرایی پنجمین کنسرسیوم تخصصی مهارت آموزی و اشتغال دانشگاه ملی مهارت ، از استقبال بی نظیر کارکنان و استادان و شرکت های صنعتی از این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

پنجمین کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت صنعتی از جمله شرکت های ایران خودرو، ایرتویا، بهمن موتور، نیراسیستم، صنایع غذایی سمیه، گلدیران و… با هدف تسریع در امر استخدام دانشجویان و فارغ التحصیلان کاردانی و کارشناسی، عارضه یابی نیازها، مشکلات و مسائل روز صنعت برگزار شد. همچنین در طول این کنسرسیوم از شرکت طرف قرارداد تشکر و قدردانی شد.

با آرزوی موفقیت و سربلندی تمامی دانشجویان مهندسی برق 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا