نیرانما

برنامه نویسی C و چالش تعیین سطح – بخش دوم

منظور از تعیین سطح برنامه نویسی چیست؟

اگر اولین بخش از چالش سطح برنامه نویسی C را مشاهده کرده باشید ، حتما میدانید که این چالش در راستای ارزیابی شما از سطح برنامه نویسیتان میباشد. بنابراین ، پیشنهاد میکنیم تا تمامی بخش ها را به دقت دنبال نمایید تا در نهایت به درک کاملی از سطح فعلی خود در برنامه نویسی برسید.

همان طور که در پست قبلی بیان شد ، هدف از این چالش پاسخ به یکی از پرتکرار ترین پرسش هایی است که از سوی علاقمندان دوره های برنامه نویسی ، به ویژه برنامه نویسی C و دوره های میکروکنترلر محور دریافت میکنیم.

پاسخ به سوالاتی همچون:

  • سطح لازم و اولیه برای گام نهادن در این مسیر چه سطحی است؟
  • واحد برنامه نویسی را در دانشگاه گذرانده ام، آیا آماده شروع دوره های برنامه نویسی پیشرفته و یا دوره های میکروکنترلری هستم؟ یا نیاز است تا مجددا به آموزش برنامه نویسی C بپردازم؟

پاسخ به این سوالات زمانی میسر است که شما به درک کامل و جامعی از سطح فعلی برنامه نویسی خود برسید. از آنجا که بسیاری از متقاضیان ، قبلا واحد برنامه نویسی را گذرانده اند ، متاسفانه ممکن است که دچار تصوری اشتباه از سطح برنامه نویسی خود شوند. اگرچه این موضوع ارتباط مستقیمی با کیفیت آموزش و عملکرد شما دارد.

هدف از این چالش چیست؟

مهندس محمدجعفر یادگاری ، متخصص سیستم های نهفته و از اساتید با تجربه نیراسیستم هستند. آقای یادگاری در مجموعه ویدئو های چالش سطح برنامه نویسی C تلاش کرده اند تا با مطرح کردن سوالاتی جالش ، شما را در تعیین سطح برنامه نویسی تان راهنمایی کنند. با کمک مهندس یادگاری ، دانستن این موضوع که در حال حاضر دقیقا در چه جایگاهی از برنامه نویسی قرار دارید، خوشبختانه دیگر کار دشواری نیست.

در این ویدئو که دومین مرحله سنجش برنامه نویسی شماست ، مهندس یادگاری برنامه بخش اول را کمی پیچیده تر کردند و در پایان سوالی را مطرح کردند. اگر که پاسخ سوال را میدانید ، به شما تبریک میگوییم. شما دومین مرحله چالش را هم به خوبی پشت سر گذاشته اید. همچنین برای مشاهده بخش بعدی ویدئو های چالش برنامه نویسی کلیک کنید:

بخش سوم

بخش چهارم

بخش پنجم

بخش ششم

بخش پایانی

اما از سوی دیگر ممکن است پاسخ به چالش مطرح شده برایتان گنگ و دشوار باشد. و موجب ایجاد شدن سوالاتی دیگر در دهنتان شده باشد . در این مرحله ، به شما پیشنهاد میکنیم تا قبل از گام نهادن در مسیر سیستم های نهفته ، ابتدا دانش برنامه نویسی و سطح خود را ارتقا داده و سپس وارد این مسیر جذاب شوید.

در صورتی که علاقمند هستید ما شما را در این مسیر یاری کنیم ،دوره برنامه نویسی Embedded C مقدماتی ، انتخاب مناسبی برای شروع شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا