اخبار نیرانیرانیوز

نذر مهارتی نیراسیستم

ای که دستت می‌رسد کاری بکن…

اشتغال اصلی ترین موضوع پیش روی کشور است . به گزارش مرکز آمار ایران، از میان جمعیت فعال اقتصادی ۱۲.۶ درصد بیکاری وجود دارد و به استناد برنامه ششم توسعه کشور ، خوب است تا این نرخ به ۸.۶ درصد تا پایان سال ۱۴۰۰ کاهش یابد. از سوی دیگر اما تاثیر مهارت و توانمندی در ورود به فرصت های شغلی موجود از کسی پوشیده نیست . شرکت ها و سازمان ها در قانونی نانوشته ، به مهارت های تخصصی و عمومی افراد امتیاز بیشتری می دهند. روش های گوناگونی در کشور برای مهارت افزایی وجود دارد – تحقیقات نشان می دهد که ۹۶% فراگیران مهارت های فنی و مهندسی، کارآموزی و آموزش حضوری را مناسبترین راهکار مهارت افزایی میدانند و تنها ۴% علاقمند به استفاده از خدمات آموزش مجازی می باشند.

از طرفی شرکت نیرا سیستم پویا طی ۱۱ سال فعالیت در زمینه طراحی و ساخت سامانه های هوشمند با ایجاد مرکز آموزش متولی برنامه های توانمدسازی و مهارت محور در رشته مهندسی برق و کامپیوتر می باشد. با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و عزاداری مردم خوب کشورمان ، ایده نوآورانه “نذر مهارتی” ویژه دانشجویان و کارجویان آسیب پذیر طراحی شده است . در این طرح، علاقمندان می توانند با نذورات خود ، زمینه مهارت افزایی و اشتغال جوانان کم بضاعت ایرانی را بهبود داده و کشور را در جهت حل بحران اشتغال یاری دهند. درست است که شرایط کشور سفره شرکت ها و سازمان ها در اصناف گوناگون را کوچک کرده است اما در کنار این تغییرات موفقیت شرکت های دانش بنیان و فناوری محور را شاهد هستیم و چه خوب که به نقش آفرینی افرادی کمک کنیم که توانایی رشد و توسعه فردی را به دلایلی نداشته اند.

مرکز آموزش نیرا سیستم در این اقدام نیکو ، از ابتدای محرم تا پایان محرم امسال ، ۱۰ درصد از شهریه تمامی دانشجویان مرکز را به نذر مهارتی اختصاص می دهد . همچنین مدیران ، اساتید و کارکنان شرکت به صورت شخصی شروع کننده این ایده نوآوانه بوده اند. امیدواریم با نگاه به نقشه جامع علمی و بررسی اوضاع فعلی کشور ، بتوانیم ریشه ای ترین چالش خانواده ، یعنی اشتغال را ساماندهی کنیم. شما نیز در کنار سایر نذورات خود و خانواده ، این بار نذر مهارتی کنید و برای ارتقای مهارت های هم نوعتان نذر کنید.

برای پرداخت مبالغ دلخواه خود میتوانید عدد ۱۲۸ را به ۳۰۰۰۴۷۴۷۴۷۴۰۳۱ پیامک کنید و پس از دریافت لینک نذورات نقدی خود را واریز نمایید( به نام احسان مجیدی)

و یا از طریق این لینک اقدام نمایید :

zarinp.al/@nirasystem

همچنین با اهدای تجهیزات و سخت افزارهای فنی، آموزشی و… نیز میتوانید در این امر خیر سهیم شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا