اخبار نیرانیرانیوز

فعالیت نیراسیستم در دوران ویروس کرونا

در حال حاضر بیش از سه ماه از فراگیر شدن ویروس کرونا در جامعه می گذرد . و با توجه به اهمیت سلامت جامعه، اولین اقدام نیراسیستم در واکنش به این مسئله ، برگزاری کلاس های در حال اجرا به صورت آنلاین و غیر حضوری  در دوران ویروس کرونا بود .

اما با توجه به ادامه دار بودن این مشکل ، با همفکری صورت گرفته با مدیران ، کادر اساتید و مشتریان نیرا به این جمع بندی رسیدیم که تمامی دوره های گروهی فصل بهار را لغو و به ترم تابستان منتقل کنیم . تا با امید به کاهش انتشار ویروس در ایام تابستان در خدمت فراگیران و مهارت آموزان عزیز باشیم .

اما مطابق با دستورالعمل ابلاغ شده از سوی مدیریت شرکت فعالیت نیرا سیستم در این ایام به صورت زیر می باشد:

  • برای علاقمندان به یادگیری و ارتقای مهارت دوره های آنلاین و غیرحضوری در حال اجرا هستند.
  • کادر اجرایی نیرا سیستم فعالیت های خود را با قدرت و پاسخگویی همه جانبه به صورت دورکاری و آنلاین انجام می دهد. و از طریق شماره تماس های ۰۹۳۷۶۹۸۳۰۹۳ و ۰۹۳۷۵۳۰۵۶۸۹ و هم چنین آی دی تلگرام @nirahelp و یا @nira_admin با شما در ارتباط هستند .
  • دفتر نیرا سیستم در این ایام پذیرای مراجعین حضوری نخواهد بود و فقط برای رسیدگی به موارد خاص و با هماهنگی قبلی با شماره های مذکور ، در روزهای پنج شنبه ساعت ۱۳ الی ۱۷ دایر می باشد .
  • کلیه دوره های گروهی فصل بهار لغو و به تابستان منتقل شده اند.

امید است که به زودی با کمک یکدیگر این ویروس را شکست دهیم و با گذر از این دوران کرونا بتوانیم مثل گذشته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا