اخبار نیرادسته‌بندی نشده

برگزاری بیست و هشتمین سمینار نقشه راه مهندسی برق

۲۸ امین سمینار نقشه راه مهندسی برق ( تحلیل بازارکار مهندسی برق)  به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور و با همکاری شرکت رستافن ارتباط و معاونت پژوهش و فناوری دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور در تاریخ ۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ برگزار گردید.

در این سمینار محتوای ارزشمندی که حاصل بیش از ۲۰۰ ساعت زمان گذاری کارشناسان و تیم تحلیل بازارکار نیرا سیستم است، ارائه گردید .

سخنرانی مهندس مجیدی، مدیرعامل شرکت نیراسیستم پویا

در این سمینار دانشجویان به‌صورت کامل با تخصص‌های کاربردی مورد نیاز بازار کار مهندسی الکترونیک آشنا شده و با ارائه آمارهای مختلف از بازار کار به‌صورت مستند، اطلاعات کاملی از آینده شغلی رشته تحصیلی خود کسب نمودند . همچنین ضرورت‌های دوران تحصیل در گرایش‌های مختلف نیز به‌صورت کامل بیان شدتا دانشجویان با تلاش و کوشش بیشتری به‌سوی اهداف متعالی قدم بردارند.

خلاصه ای از مباحث سمینار نقشه راه مهندسی برق: 

  • تحلیل فرصت‌های شغلی مهندسی برق
  • بررسی موانع ورود به بازار کار
  • راهکارهای موفقیت شغلی
  •  مهارت‌های مورد نیاز صنعت و…

گفت و گو با مدیران شرکت رستافن ارتباط 

در بخش دوم این سمینار، گفت و گویی با مدیران شرکت رستافن ارتباط، مهندس شریفلو و مهندس ماحسنی، با محوریت تحلیل بازارکار مهندسی برق و موقعیت های شغلی فعال در شرکت رستافن ارتباط صورت گرفت. مهندس شریفلو از اهمیت رشد و کار تیمی پرسنل در شرکت رستافن ارتباط برای شرکت کنندگان گفتند و موقعیت های شغلی فعال در حوزه مهندسی برق را برای دانشجویان تشریح کردند.

در صورتی که علاقمند هستید تا در شرکت رستافن ارتباط مشغول به کار شوید، رزومه خود را از طریق نیراجاب می توانید ارسال نمایید.

رستافن ارتباط

همچنین در این سمینار بستری فراهم شد تا متقاضیان استخدام در شرکت رستافن بتوانند راه ارتباطی با مدیران این شرکت داشته باشند و سوالات خود را در خصوص مراحل جذب و استخدام در این شرکت جویا شوند.

اهدای جوایز نفیس به شرکت کنندگان 

حامی برگزاری این سمینار ، شرکت رستافن ارتباط بود. در پایان از سمت شرکت رستافن و نیراسیستم بردهای الکترونیکی میکروکنترلر های AVR و ARMSTM32 به شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا گردید.

شرکت رستافن ارتباط

با تشکر از شرکت رستافن ارتباط، معاونت پژوهش و فناوری دانشکده شهید شمسی پور و IEEE دانشکده شهید شمسی پور بابت همکاری در برگزاری این رویداد. برای مشاهده محتوای ویدیویی سمینار نقشه راه مهندسی برق از طریق مدرسه آنلاین نیراسیستم اقدام نمایید.

سمینار نقشه راه مهندسی برق

با آرزوی موفقیت و کامیابی تمامی دانشجویان مهندسی برق

 

تصاویری از سمینار نقشه راه مهندسی برق: 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا