اخبار نیرادسته‌بندی نشده

بازدید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی حرفه ای از دستاوردهای فنی نیرا

بازدید دکتر جهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای از دستاوردهای فنی نیرا

دکتر محسن جهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به همراه دکتر سپهرزاد مدیر کل امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و خانم دکتر ایمانیان مدیر مراکز رشد و نوآوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، در روز یکشنبه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۹ با حضور در دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور، از دستاوردهای واحدهای فناور مستقر در کانون نوآوری ، شکوفایی و خلاقیت دانشکده بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید از دستاوردهای فنی نیرا الکترونیک بهره برداری شد و محصولات فناورانه و تولیدی شرکت که به همت تیم مهندسین متخصص و خوش فکر نیرا به صنعت راه پیدا کرده است معرفی گردید.

هم چنین توانمندی های تیم نیرا در عرصه های مختلف فناوری از جمله تولید محصولات تخصصی، طراحی و پیاده سازی انواع سیستم های کنترلی، بومی سازی محصولات خارجی در این جلسه تشریح شد.

مهندس احسان مجیدی مدیرعامل شرکت نیراسیستم به همراه مهندس حمید نجفی مدیر فنی نیرا الکترونیک به همراه تیم فنی شرکت در این بازدید در خصوص محصولات و پروژه های فنی در حال اجرای شرکت توضیحات لازم را ارائه نمودند.

 

بازدید معاون پژوهشی دانشگاه فنی حرفه ای از شرکت نیرا

پس از بازدید معاونت محترم پژوهش و فناوری دانشگاه فنی حرفه ای از توانمندی های فنی نیرا، جلسه ای با حضور اساتید ، مدیران گروه ، هیئت علمی ، ریاست دانشکده و ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نیرا سیستم برگزار گردید و فرصت های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

مهندس محسن رضوانیان رئیس هیئت مدیره شرکت نیز در این جلسه بر ضرورت گسترش و تقویت مراکز رشد و فناوری در دانشکده های فنی حرفه ای و نقش برجسه این مراکز در توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه تاکید نمودند.

 

همکاری صنعتی و فنی نیرا سیستم با دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور از سال ۱۳۹۳ به صورت متمرکز آغاز گردید و به لطف پروردگار هم اکنون بیش از ۶ سال از این همکاری پرثمر می گذرد.

در طول این سالیان همکاری نیرا و شمسی پور تنها به اجرای رویدادهای آموزشی محدود نگردیده و انواع برنامه های اشتغال و کارآفرینی توسط این شرکت در محل دانشکده شهید شمسی پور اجرا گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا